Szanowny Kliencie,
złożenie reklamacji wymaga każdorazowo wypełnienia poniższego formularza online "Zgłoszenie reklamacji online". Pod wpisany w formularzu adres e-mail automatycznie zostanie przesłana kopia Państwa zgłoszenia.
Od tej pory cała historia Państwa reklamacji będzie dostępna pod przesłanym linkiem, gdzie będziemy prowadzić całą korespondencję i informować o przebiegu działań.
W przypadku wysłania towaru bez wypełnionego zgłoszenia online, rozpatrzenie Państwa reklamacji rozpocznie się dopiero po przesłaniu zgłoszenia online.
Zgłoszenie reklamacji online 
Dziękujemy za współpracę.
Ważne:
Na paczce proszę napisać numer zgłoszenia pod jakim została zarejestrowana Państwa wiadomość - numer ma postać #"liczba" i jest dostępny po zalogowaniu się do systemu zgłoszeń serwisowych i kliknięciu w zakładkę "Moje zgłoszenia".
Poniżej zrzut ekranu z systemu zgłoszeń serwisowych.